Pompki w podporze tyłem

Pompki diamentowe, Pompki francuskie, Pompki na barki, Pompki na biceps, Pompki szwedzkie, Pompki wojskowe Możliwość komentowania Pompki w podporze tyłem została wyłączona 58
Pompki w podporze tyłem
1 vote, 5.00 avg. rating (88% score)

Jak wykonywać pompki?

Ćwiczenie to zna chyba każdy. Było ono bardzo popularną aktywnością, jaką nauczyciele zlecali uczniom podczas rozgrzewek na lekcjach wychowania fizycznego. Pompki, o których mowa, to ćwiczenie siłowe, a zarazem kondycyjne. Kształtują one mięśnie klatki piersiowej, obręczy barkowej, tricepsy oraz łopatki. Ich regularne wykonywanie pomaga także w zrzucaniu nadmiaru kilogramów. Jak wykonywać pompki, by odnosić zamierzone rezultaty? Przede wszystkim, stosować zasadę regularności. Jedynie ona zapewni możliwość zdobywania widocznych efektów ćwiczeń. Pompki najlepiej wykonywać w seriach, których częstotliwość zależy od stanu formy osoby ćwiczącej. Dobrą taktyką jest wykonywanie czterech serii, z czego każda liczy ilość powtórzeń niemal maksymalną dla danego ćwiczącego. Jeżeli, maksymalnie jesteś w stanie zrobić za jednym razem 30 pompek, wykonuj cztery serie po 25 powtórzeń. Taki trening przyniesie najlepsze rezultaty. Oczywiście, wraz ze wzmacnianiem się, można zwiększać intensywność treningu, zarówno przez zwiększanie ilość serii, jak i ilości powtórzeń.

Zobacz także:

Author

Related Articles

Search

Back to Top