Trening przedramion

Pompki francuskie Możliwość komentowania Trening przedramion została wyłączona 56
Trening przedramion
1 vote, 5.00 avg. rating (88% score)

Trening przedramion (4)Panowie na ślepo goniący za dużymi i silnymi ramionami często niestety pomijają przedramiona, które w momencie zaniedbania hamują postęp przy innych ćwiczeniach. Aby poprawić chwytność i zbudować efektywne mięśnie należy regularnie wykonywać trening przedramion. Najprostszym i znanym nawet przez dzieci jest używanie ściskacza do nadgarstków. Wystarczy jedynie 5 serii po 10 powtórzeń na obie ręce. Kolejnym ćwiczeniem jest spacer farmera.Jest to bardziej wymagające ćwiczenie od poprzedniego i często jest wykonywane przez zawodników podczas zawodów lub konkursów. Należy zadbać o proste plecy, usztywnić brzuch i spiąć ramiona dzięki temu sylwetka usztywni się podczas chodzenia. W rękach można nieść hantle lub kettlebelle. Należy przejść ok 200 metrów 2 lub 3 razy, bądź spróbować przejść jak najdalej w ciągu 10 minut. Wybór intensywności ćwiczenia zależy od stopnia zaawansowania sportowca. To jedynie dwa najprostsze z tysięcy dostępnych ćwiczeń na tą część ciała. Pamiętajmy, aby podczas treningu pić wodę, by stale uzupełniać płyny w organiźmie.

Zobacz także:

Author

Related Articles

Search

Back to Top